2 new movies/2 nye film

[Dansk]Så har jeg fået smidt to nye film op på min blog, det er henholdsvis filmen Lucio – en film om en spansk anarkist og hans liv. Og dokumentaren om Emma Goldmans (politiske)liv.

[English]Two new movies are now up at my blog. The first is the movie Lucio – a movie about a spanish anarchist and his life. And the second movie, is the documentary about Emma Goldman’s (political)life.

3 Responses to “2 new movies/2 nye film”

  1. http://gensidig.wordpress.com/
    jeg har lavet en side hvor jeg har lagt nogen film som er streamtet fra forskellige sider.
    jeg haaber du kan bruge den til inspiration
    jeg er ikke sikker paa hvad og hvordan siden fremover kommer til at indeholde frem over sa det kan väre at jeg kommer tila t slette musik paa et tidspunkt for at göre siden overskuelig

  2. hi thanks

Leave a Reply

