Film der vil kommer her i denne og næste måned

Jeg har sammensat en mindre liste over film jeg vil smide op på min blog. Listen er ikke komplet og jeg vil opdatere den løbende når – hvis – jeg finder nogle film der kunne være spændende.

Fra DKPs fødsel til SF i dag har den danske venstrefløj på knap 100 år forvandlet sig fra trofaste Sovjet-støtter med minimal politisk indflydelse til et demokratisk parti med ministerdrømme.

Undervejs har venstrefløjen levet et omtumlet liv med op- og nedture, splittelser og nye partier.
Dette DR2 tema fortæller DKPs og SFs historie gennem trofaste og frafaldne vælgere.

Er en film om Pariser kommunen i Frankrig, har ikke selv fået set den, dog virker den god (af de fem minutter jeg har set)

Der vil også her om ikke så lang tid komme en ny sektion med klimafilm og andet godt.

Edit: Samt at jeg vil smide en masse lydbøger op, af Noam Chomsky (på engelsk) samt andre bøger.

2 Responses to “Film der vil kommer her i denne og næste måned”

  1. Hey Ateo

    Til lydbogssektionen kan denne pakke anbefales: Radical Audio Educational Outreach Package, der hentes her: http://onebigtorrent.org/torrents/3336/Radical-Audio-Educational-Outreach-Package

Leave a Reply

